Terug
Land
Terug
Mijn auto's
-
Vervangingsonderdelen voor uw wagen

-
Informatie
De modellen van Mercedes-Benz Vito W639 zijn van de tweede generatie en zijn minibusjes waar negen personen in kunnen zitten er werden tussen 2003 in 2014 gemaakt. Gedurende diverse periodes maakte men ze in China, Mexico in Spanje. Deze auto’s zijn comfortabel en ruim en verwierven al snel grote populariteit. In het jaar 2005 kreeg het de prijs “internationaal busje van het jaar”. Via onze online winkel bent u in staat om reserveonderdelen voor de Mercedes-Benz Vito W639 te kopen. Voer nu de bestelling uit, omdat u op dit moment veel korting krijgt.
De technische kenmerken van de Mercedes-Benz Vito W639
De minibusjes van Mercedes-Benz Vito W639 (2003-2014) waren te koop met een normale wielbasis van 3200 mm en een lange wielbasis van 3430 mm. De auto had een lengte van 4748 mm tot 5253 mm. Alle modellen hadden een breedte van 1906 mm. De auto had een hoogte van 1872 mm of 1942 mm. De laadruimte was 430 l, 730 l of 970 l groot, dit lag aan het model. Het maximale gewicht van de auto was 2940 kg.
Men kon de achterbank tweeënhalve centimeter naar achteren schuiven, zodat deze beter aan de behoeften voor de passagier voldeed. Men kon de stoelen eruit nemen of 180° draaien. De deur van de zijkant kon openschuiven, De deur aan de achterkant was voorzien van scharnieren. De auto had onafhankelijke ophanging. Tevens had de auto overal remschijven. Op de vooras waren deze tevens gekoeld.
De belangrijkste modellen
In de productie-jaren maakte men in zijn totaliteit 66 modellen van de Mercedes-Benz Vito W639: 33 Dieselmodellen in 12 benzinemodellen voor de restyling van 2010, 21 dieselmodellen en 3 benzinemodellen na deze periode. Tevens zijn er 100 exemplaren van de elektrische Vito E-Cell gemaakt. Dit model had een motor met 280 Nm en 70 Kw. Dit busje kon 80 km/h rijden, deze snelheid was elektronisch begrensd. De auto kon in totaal 130 km afleggen. Men had ongeveer 12 uur nodig om via een normaal stopcontact de accu weer op te laden; in het geval van een stopcontact met 400 volt was dit maar 6 uur. In de cabine konden zeven mensen plaatsnemen. Men kon 900 kg in de auto laden en de auto mocht maximaal 3050 kg wegen. De aandrijving gebeurde op de voorwielen, de andere modellen hadden over het algemeen aandrijving op de achterwielen en een paar hadden vierwielaandrijving.
De accessoires van de Mercedes-Benz Vito W639
Deze auto was rijkelijk standaard uitgerust. Standaard werden ze verkocht met voorin airbags, gordels met spanners, ABS, antislip systeem, remkrachtverdeling, rem hulp en ESP. Optioneel kon men een ophanging nemen op luchtvering en op die manier kon men de rijhoogte instellen, elektrische en verwarmde spiegels, een lichtsensor en andere accessoires.