een grote keuze aan artikelen voor auto's tegen een aantrekkelijke prijs
speciale aanbiedingen
gratis bezorging voor orders boven een bepaald bedrag
Snelle levering
Moet u uw auto met spoed repareren? Ontvang de door u benodigde onderdelen snel. Bekijk ons leveringsbeleid voor uitgebreide informatie.
Makkelijk terugsturen of ruilen
U kunt een product binnen de gebruikelijke retourtermijn makkelijk voor een ander ruilen of naar ons magazijn terugsturen en uw geld terugkrijgen. Via deze link vindt u meer informatie over onze voorwaarden voor het terugsturen en ruilen. Bovendien kunt u met de optie Veilig bestellen de standaard termijn voor het terugsturen van 14 tot 100 dagen verlengen.
Professionele assistentie
Hebt u vragen over een product of een order? U vindt hier antwoorden, of neem contact op met de medewerkers van onze klantenservice via ieder gewenst kanaal.
Verenset EIBACH E10-15-021-16-22 compatibel met de volgende populaire auto's
Model auto
Audi A3 8VA; Octavia IV Combi (NX5); Golf VIII Variant; Leon IV Sportstourer (KL8)
Motor
1.4 TFSI g-tron; 1.5 eTSI; 1.5 TSI; 1.5 TSI e-TEC; 1.0 eTSI; 1.0 TSI; 2.0 TDI; 1.0 TSI Mild Hybrid
Motorvermogen (pk)
90-150 Pk
Vermogen (kilowatt)
66-110 kW
Vermogen van de motor (pk)
2013-2025
Fabrikant artikelnr.
10150211622
OE-onderdeelnr.
10150211622
OE nummer
Ga verder naar vergelijking op OEM-nummer
EIBACH — 10150211622
Bijbehorende voertuigen
AUDI
SEAT
SKODA
Volkswagen
Vragen, opmerkingen over het Verenset E10-15-021-16-22?
We beantwoorden al uw vragen over het product! We verduidelijken alle vragen gerelateerd aan onze reserveonderdelen. autoonderdelen24.be ondersteuning reserveonderdelen!
Contactformulier
EIBACH E10150211622: Waarderingscijfers en beoordelingen van artikelen
Deel uw mening en ervaringen met andere gebruikers
Onze klanten bekeken ook
Artikelinfo
Registratietype:
Met rapport
aslast vooras tot (kg):
1050
Aslast achteras tot (kg):
1250
Uitvoering:
voor voertuigen zonder niveauregeling
Chassis:
voor voertuigen met electronische demperregeling, voor voertuigen zonder electronische demperregeling